Teks Kekanan Continu 3. Ini Adalah Code HTML Teks Berjalan Kekanan Secara Continu Welcome to my cyute diary, and enjoy my story..

Selasa, 24 Mei 2011

photoshoot eps. besdey:)

assalamualaikum:)

haisshh..kasiannya blog aku.. lama aku x' control dia nih... kasian dah kasian.. sunyi dah sunyi.. speechless dah speechless lidah aku.. 
ok.. aku x' kan obral speech dalam entry kali ini.. ekceli,,aku just want share sdikit story about besdey aku yang dah lewat, ofcorz dgan pict2 hasil photoshoot.. owyaah.. wat klian yg dah say congratz ke aku..aku ucapkan bnyak trima kasih.. well,, let's see ...


ekceli,, theme photoshoot utk besdey aku nih "lonely, sadness & besdey" sbab ikut mood hati aku time itu.. thats why,, aku pilih black en white.. tapi,,tapi.. time sedang photoshoot photographer aku minta aku bnyak banyak smile.. kacau pun tema aku kacauuu.. 





location : Pantai Ratu 
Picture taken by :                                

 thats all beb.. [hwaaahh,, thats all?? jngan percaya kta2 itu sbab aku masih punya bnyak pict hasil phtoshoot kmarin. muahahah]
yelahh.. aku sadar diri lah kan,, aku mang x' cantik serupa zaskya adya mecca or marshanda.. but,, aku suka share style2 muslimah yang aku pakai.. adakah hanya syahrini atau nikita willy yang bisa berstyle d depan kamera ???? aiihhh.. nehi.nehi.. muslimah juga punya style:)


thank you for reading this entry:)


6 komentar:

  1. tema sama keinginan phografer ga nyambung jadi tema kacau begitu :)

    BalasHapus
  2. Nea ... mbak setuju ... muslimah juga punya style .... asal tak melanggar cara berpakaian seorg muslimah ... iya khan...

    BalasHapus
  3. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  4. setuju sama miss nea n mbak sukma juga ^^
    pantai ratu dmna sih?

    BalasHapus
  5. r10. heheheh:DD

    Mbak sukma. iyyaa mbak..:DD

    Medisita. pntai ratu itu slah satu pntai yg ada di daerah manado :)

    BalasHapus
  6. setuju sama mbak hariyanti... huhu.... pic nya cantek2 wwoo..

    BalasHapus