Teks Kekanan Continu 3. Ini Adalah Code HTML Teks Berjalan Kekanan Secara Continu Welcome to my cyute diary, and enjoy my story..

Rabu, 25 Mei 2011

story about my besdey

assalamualaikum:)

aku sukaa pantai.. tpi, aku x' mau kulit aku jadi gelapppP!!! grrrRRh kalian tau? kalian tau ? aku rasa di atas kepala aku sedang ada seorang malaikat en seorang iblisss yang fighting. satu support aku pegi k pantai,,yang satu larang aku.. kalian x' usah pusing syapa yang support or larang aku... pokoknya 2 benda nih dah bikin aku pusingg..jap.jap:((
aiihhh.. aku mau crita about moment besdey aku ari tuh.. 
ekceli,,aku x' da plan apa2.. hmmmm..eeee nehi.nehi.. sbelumnya aku dah punya planning kan,, aku akan doin photoshoot di secret place yang best tuh.. tapi,, CANCEL sbab sumting hppened to me:'( jdi, aku dah hopeless lah.."well,, this besdey is tragis!! just stay dlam rumah pun! crazy otak aku,,crazy makk!!

tapi..tapi..  di luar perkiraan aku, mak dah prepared smuwa2 untuk planning photoshoot aku..  yelah,, aku ingat- aku ingat.. aku pernah bilang ke mak aku,, kalau aku punya planning doin photoshoot wat besdey aku.. aku dah minta mak untuk masak mkanan yang enak-enak untuk bekal aku after photo.photo.. 
so,, pagi itu.. mak tanya jam brapa aku mau pergi k secret place tuh ? then aku bilang kalau dah cancel.. aku x' da mood lagi.. aiiihhhhh then,,then... mak aku marah-marah..sbab,,dia dah masak mkanan faver aku kan,, bebek bumbu RW sama bebek bumbu sate,,,sluurrppp.sluurpp [aiiihhh,, aku ngilerr,,mak] dah bgitu mak masak dalam porsi yang banyak pula ...
aku dah feeling x' enak ngan mak aku.. finally,,besoknya aku pergi k pantai ratu tuk ganti secret place yang cancel tuh.. en aku pikir aku sungguh lucky,, sbab time itu cuaca sedang mendung.. but,, x' hujan.. so,,aku bisa have funnnnnn!!!

 after photoshoot sessi,, aku cepat2 ganti baju then main-main di pantai.. ouww,, LOVE it! 

 muahahaahah... akulahhh superwomannn!


thank u much.much.muccccchhh wat mak aku tersayang... sbab,, dah siapkan smuwanya utk besdey aku.. klau mak x' marah2 mybe aku x' punya activity apapun time besdey hari itu...en the food is really.really delicious!!!!!! love u mak...

thank you for reading this entry:)



4 komentar:

  1. weeeeeeeew.. mak memang de best dah.. ^_^ btw py besday yua gud lak... ^_^

    BalasHapus
  2. uiush uishh.. canteknye.. haha

    BalasHapus
  3. mbak cuma ucapkan satu kata CANTIK ...

    BalasHapus
  4. yhantee. hhheehh,,iyahh best of d'best;) mkasih

    affie9. heheh... lebay dehh..mkasih:D

    mbak sukma. mkasih mbak;)

    BalasHapus